Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 166 2.0 Прегрява , оба4е е на метанов инжекцион

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 166 2.0 Прегрява , оба4е е на метанов инжекцион

    Абе тая кола направо :X Тука.... Карам си я нормално вси4ко наред 90 температура, сменен термостат , обезвъздушена, спирам я , паля я пак след 10 минути и дига температура става 120, почва да кипи... Наблъска се с въздух колата. Доливам пак обезвъздушавам, карам я пак така 1-2 дни и пак спирам я нормално, паля и бам температурата полудява??? Главата ли ми е за смяна, кво може да е ??? И тва го прави ей в тва време, дето е 20 градуса вечерта и по-малко, не да е трафик или някаф гърч, на равното..... Помагайте пичове и мерси предварително.


    Аз я паля на бензин , обръшя си тя и карам само на метан ? Може ли от него да проблема по няква линия ???

  • #2
    Влиза ти метан в охладителната система.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      В момент в който прегрее радиаторът горещ ли е?
      Ако не е може да е във водната помпа проблема.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Като я карам е студен, гася паля след 10 мин прегрява и става леден. А тва с метана как може да се хване ?

        Comment


        • #5
          Покарай я малко само на бензин и затвори кранчето на бутилката и ще разбереш дали е от газта. На мен това с газта ми се струва малко вероятно.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Чувал съм, че свалят капачката на разширителното казанче при работещ двигател и поднасят над отвора пламъче, ако се запали над антифриза значи има.
            Не съм го пробвал и не знам до колко е реален риска от взрив.
            Струва ми се опасно, по добре е сигурно да подушиш там дали мирише.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              1.Разкачи маркучите на охладителната с-ма от изпарителя и карай 1-2 дена на бензин. Ако изчезне проблема сменяй/рециклирай изпарителя.
              2. Ако температурата на мотора в действителност е 120* перката трябва да върти на 2-ра степен още щом дадеш на контакт. Ако не върти значи те лъже датчика за температурата на таблото( би трябвало да е с отделен датчик)
              3. Прогоряла гарнитура или спукана глава.

              Аз залагам на изпарителя и те съветвам да почнеш от него и то час по-скоро за да не се стигне до спукана глава.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Какво се случва с вентилаторната перка на 1-ва и 2-ра степен през това време?
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  Човека пише, че има въздух( метан) в охладителната система, колата загрява поради газовата възглавница, също мисля изпарител
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    1 Термостат.
                    Щом си сигурен (ама абсолютно):
                    2 Спираш си газта от кранчето на бутилката(на метан не знам как е), караш и вадиш заключения - няма смисъл да разкачаш маркучи.
                    3 Ако след като си спрял газта бълбука в казанчето - глава. Може да се установи и с уред.
                    4 Не ти работят вентилаторите.
                    5 Запушена охладителна система.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      На една от колите ми се получаваше нещо подобно от гарнитурата на главата, не бълбукаше и не прегряваше, но течеше от гумените съединенения и докато се наканя да я оправя текнаха и водните радиатори
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        ако ти е повредена капачката на разширителния съд на антифриза пак ще го имаш този проблем,но тогава след като си карал и угасиш двигателя от разширителния съд изхвърля по малко антифриз. Навремето съм го имал този проблем и разглобих половината кола докато се усетя,че е в капачката.

                        Comment


                        • #13
                          Капачката беше първото което проверих аз. За съжаление не беше от нея.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Перката си включва 2рата степен като дигне градуса, а като е загрята направо пали на 2ра степен. Смених капачката на съда заедно с термостата. Ще пробвам да карам само на бензин. И да видим кво ще стане. Ако е главата оба4е, (колата е 2002) колко пари ще ми излезне горе-долу ? Тя втора ръка ли се взима или се рециклира?

                            Comment


                            • #15
                              Ако е спукана може да се завари, или по добре втора употреба.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X